DO YOU WANNA FUCK?


Jag måste beställa hem lite underkläder.
Verkligen måste, if i dont i will die.. Typ så känner jag mig. Och Juicydoll måste alltid få som hon vill. Jag kallas Juicy och jag ser ut som en Doll. JUICYDOLL måste vara snygg i alla läget, är fan inte lätt att vara mig alltså ;) IM SO FUCKING SEXY. sexigare än vad ni någonsin kommer att bli ffs.

Vilka underkläder tycker ni att jag ska skaffa av dessa tre? Man måste ju vara säxy inför boysen hallå. Göra det lite crazy i sovrummet. vem fan vill ha torr bollar?
Finns i färgen: Vit-Röd Finns i storlek: O/SFinns i färgen: Ljusrosa Finns i storlek: O/SFinns i färgen: Svart Finns i storlek: S/M, M/L
PUSS SÄXI BITCHÄZ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0