DIN JÄVLA MYTOMAN

J u i c y ♥ - Diary of me om Tidsfördriv. Imorn får jag tillbaka kraften:
DETTA ÄR MIN FUCKING IP ADRESS!
ANONYM KOMMENTAR? TESS NU FÅR DU FAN TA OCH SKÄRPA DIG OCH SLUTA LJUGA! DÄR GJORDE DU VERKLIGEN BORT DIG
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 217.27.181.23

TACK GODE GUD.
Jag var tvungen att kommentera till mig själv för att du din håriga lilla fitta ska fatta att jag inte har skrivit någon jävla fucking kommentar till dig igen på flera jävla månader. Jag skiter i dig, fattaru inte det? Du skriver en jävla massa kommentarer till mig all the time men du får inte ett piss svar tillbaka för att du är som en myra för mig! Herregud alltså. Detta var det första och sista jag skriver om dig  . LJUG ALDRIG IGEN !


Dessutom tillhör den där IP adressen en jävla mobil uppkoppling och jag kan inte blogga från min mobil! SÅ jävla desperat är jag fan inte, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0