DIN MAMMA LUKTAR ILLA

Skvaller bloggar - Eller folk som skriver/pratar om en i ren allmänhet. Det finns folk som hatar mig eller tycker illa om mig även fastän jag inte har en aning om vem personen eller personerna är. Och det är ju för jävla roligt! Då vet jag att dem tänker på mig minst en gång om dagen eller pratar om mig minst en gång om dagen. Hur poppis är man inte då? MER SNACK OM JUICY TACK!

 

Festligheter - Att supa är ingen synd. Hellre supa än mörda?

 



Mytomaner - Varför ljuga för att få till sig uppmärksamhet och varför ljuga för att få vänner? Det fattar jag inte, man förlorar ju bara på det i slut ändan!

Bonde söker fru kossa - USCH USCH USCH, bara fula deltagare + att den är feeejk. Dem som ställer upp på det är ju bara en stor fet blåst kossa, vem fan vill ha bonde som inte ens vad ordet shoppa betyder. HERREGUD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0