NU SKA JAG DRA NER TILL CENTRUM

Måste handla lite saker inför kvällen.

Alkohol, inte mycket dock.
Avokado + Creme fresh
Ny kofta samt klänning. Måste ju se bra ut i alla lägen då man har min kropp ;) Eller juste, det går ju fan inte att bli ful då man ser ut som mig, höhö.
 HEMLIGT, hmm vad kan det vara? Kanske en julklapp till någon som läser min blogg? ;O
Betala min fuckin hyra. Gosh hatar att slösa pengar på ovärdigheter. Som hyra, vadfan jag borde ju få bo gratis! :(

Fyfan vad kul jag ska ha det ikväll. Sjunga hos med vännerna och dansa loss till Elvis! WE LOVE THE 60s!

Appropå ingenting.
I miss Mr.Hemlig !! Btw, Mr.Hemlig har blivit en djävul. Bokstavligen alltså, snubbe har gjort HORN implantat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0