Tråkiga frågor hitills. Allt roliga kommer imorn ;)

Svarar endast nu för att jag har REDAN fått galet mycket frågor och kan inte ta alla på torsdag. Dessutom ska jag träffa Mr.Hemlig då.

 

1. Hur länge har du bloggat och varför?
Jag har sammanlagt bloggat i 3 år, men har bytt blogg lite till och från. Men nu har jag stannad. LOVAR

 

2. Är du verkligen 15 år?
Nej, jag är inte 15 år. haha är äldre än så.. Gissa?


3. varför härmar du kissie på allt du gör i din blogg?
För att jag tycker det är kul. Gillar era reaktioner.

4. Hur många läsare har du och hur fick dduu så mga läsare så snabbt?
Jag har runt 2000-2000 och 4000 sidvisningar. Jadu, jag provicerade som fan, och folk började störa sig på mig och skriva om mig i sina bloggar. SÅ JAG HAR ER ATT TACKA FÖR

5. Är det du på bilderna där uppe?
Ja det är det.

6. Du säger att du hatar tjocka människor... vad har dom gjort dej?
Haha, har ALDRIG sagt det. Bara Bonde söker kossa.

7. Är du kåt?
Ja det är jag..

8.Varför härmar du kissie och säger att du e oskuld?
Jag är ju det? :/

9.Såg en video med dig och kissie. Är ni bra vänner elr?
Haha, nej den videon är fööör pinsam. Vi är bekanta och hon är en super rolig tjej dock bara träffat henne en gång. Men hon är verkligen inte som hon framstår i bloggen OCH INTE JAG HELLER.

10. Hur lång är du? du ser ganska lång ut.
AHAHHAAHA, ser jag lång ut??!?!?! är 156 cm. haha det var det roligaste




NU ORKAR JAG INTE SVARA MER IKVÄLL.
Svarar 10 idag, 10 imorn och 10 på torsdag. Resten får ligga och skräpa i mailen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0