ÄLSKLING NICOLE OCH JAG

Ja, nu sitter man i skolan med klasskamraten Bryan bredvid mig. har dock slutat men skolnörd som man blivit stannar man kvar, ska också förbi Nicci hjärtegullet min för att fika senare också! Har sagt till henne X-antal gånger nu snart att jag ska åka, men har lätt att fastna. För mycket nörd varning kanske?

NICCI
<3


Juste angående min nyhet.
Den får hållas hemlig för läsare vaaaah för annars kanske en galen psykopat kommer efter? Hm, äsch. Folk som håller på är ju bara otroligt osäkra i sig själva.

Jaja.
Säger väl puss puss

Josefine Juicydoll Karlsson
WOW, mina ögonfransar <3 fejk dock. haha. I WIISCH

Kommentarer
Postat av: nicci

DUMMA!!! du kom aldrig igårr och stängde av luren.. DÅÅÅLIGT!" :(:( </3

2009-10-13 @ 16:27:20
URL: http://www.silvergren.bloggspace.se
Postat av: Josefine

ÄLSKAR DIG ! :) <3

2009-10-14 @ 08:02:25
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0