ÅRETS HALLOWEEN PARTY

Jag har ju en halloween fest nästa vecka som Jag, Lisa och Petra fixat.
150 kr för en biljett och i den ingår gratis tacobuffé och sedan kan man vinna fina priser.
Man kan också betala i dörren på då ingår inte maten.
        .Hur underbart kul kommer det inte bli ?

Jag är lite osäker på vilken som jag köpas
.
Ska dra mig till stan imorn för att shoppa till halloween. Men måste ha dräkten säker.
Allt detta finns på Flirt Fashion (dit jag ska imorn)

Annars så har jag ju min raceing dräkt jag köpte, men börjar tveka
Finns i färgen: Bild Finns i storlek: S/M, M/LFinns i färgen: Bild Finns i storlek: S/M, M/LFinns i färgen: Bild Finns i storlek: S/M, M/LFinns i färgen: Bild Finns i storlek: S/M, M/L

Funderar stakt på att vara en Maffia brud. Säxigt ;)

Jaja. Nu sitter jag och dricker en lätt öl, chillar och bara rent ut sagt njuter av höstlovet man har. Det är snart över dock men det gör ingenting, längtar helt ärligt lite smått tillbaka till skolan! lol, skolnörd?
Äsch, hellre plugghäst än psychobrudsomljugeromalltochärtillsammansmednågonsominteensälskardig. Ja typ :) Höhö, jag kan vara så elak ibland.

Hm. Kanske ska det här bli en skvaller blogg? HAHA och då menar jag inte om andra bloggerskor utan om tjejer som stalkar en in i minsta detalj och vet vem jag är utan att jag ens känner personen. "DET ÄR JU HOOOON MED BLOGGEN" ... eeeh and you are?

Svar: Piggy face med benrangel

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexigt

2009-10-22 @ 14:49:51
Postat av: Anonym

sexigt

2009-10-22 @ 14:49:56
Postat av: Anonym

sexigt

2009-10-22 @ 14:50:01
Postat av: Anonym

sexigt

2009-10-22 @ 14:50:06
Postat av: Anonym

sexigt

2009-10-22 @ 14:50:11
Postat av: Anonym

sexigt



föresten vem menar du?

2009-10-22 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0