GOMORRON GOMORRON GO MORRON

OUUUTFIIIIIITTTT

FREDAG, nice.

Idag händer det massa saker i skolan iallafall för mig, mycket spänning! (; äsch.. jag har ju absolut ingenting att förlora, I hope I do good if I dont I have to Kill myself, nej inte riktigt men TYP! ( jag hatar ordet typ )

Vi har de ibland roligt i klassrummet. Eller inte ibland utan jävligt ofta.

My: Spank spank me spankie.
Jag: Spank spanker spankie
Lisa: Spank, sponk speaker.

...........

Fattade hon inte?
Haha, nej men när vi väl var där och det hände kunde jag inte göra någonting annat än att skratta ! (:

Nähserrö, nu måste jag fixa i ordning mig för att sedan, därefter, hinna äta frulle. VI höres people och dig ***** du är bara en nolla med hetsigt temprament, Döden åt dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0