Liten snabb uppdatering såhär på morgonen

Trött. Pigg. Förvirrad. Glad. Konstig. Arg.

Ja, lite av allt det där känner jag idag.
För det mesta förvirrning och konstig. Men det är en barnslasak ! Eller, du brukar nästan alltid vara barnslasaker med Josefine. Men jag är nog inte ensam, folk bli ju sura för ingenting nu. Att man orkar? "du ringde inte" elr "Du svara inte på mitt mess". Du har inte tänkt på att jag kanske glömde ringa, eller GLÖMDE svara på ditt sms? Inte fan är det någonting att bli arg över. Tror att vissa människor är missnöjda med sig själva :) Buhu, tråkigt för dem.

Jag har en glad nyhet att berätta också. EN SUPER GLAD nyhet med andra ord. Dock tänkte jag inte ta upp den här i bloggen ÄN utan på måndag.

NYFIKEN? JA VISST.

UPDATE PEOPLE.
Jag höll på att glömma.
EMMA fyller ju 20 idag, sooo happy B-day Snyggisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0