Dont be angry just because im better then you betch

Och så är man arg idag.
Dagens ämne handlar om tjejer och då menar jag självklart inte alla tjejer, men tjejerna jag stöter på! Jag har alltid haft svårt för folk som ha samma kön som mig pågrund av att brudar alltid brukar vara så jävla dryga, snacka en jävla massa skit och snacka om smink som inte alls är intressant! Och nu som toppen på gräddet, eller toppen på skiten snarare så går den mest mobbad personen runt och säger att jag hotar henne med ett basboll trä? what? när har jag sagt det, men det hon inte vet om är att folk går fram och frågar mig om det är sant vilket det inte är, vi är vuxna människor nu, inte håller man på så då. Nej nej nej. Hennes uppgift är typ att få folk att se mig som en psykopat men det hon inte fattar är att hon får sig själv framstå som en !!(//#)"!& . Näj, jag orkar inte, haha!

emo.

Det ända jag kan säga är:
Förlåt för att jag är snyggare än dig

Kommentarer
Postat av: HannaBrolin

Haha brudar kan suga något fruktavsvärt :D

2009-09-24 @ 16:58:23
URL: http://hannabrolin.blogg.se/
Postat av: HannaBrolin

word på det!

2009-09-24 @ 18:20:26
URL: http://hannabrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0