Madness

Jag må vara tråkig.
Det här ska inte bli en modeblogg, det lovar jag! Mode? Typ det tråkigaste som finns. Ingenting man behöver veta och ingenting man har användning av heller för den delen. MEN jag leka dubbelmoralisk och lägga in lite godingar som jag total dog för.

JUSTE. Jag är snäll idag. klicka här för att komma till sidan ..

Cardboard Robot - The Stolen Kicks Sleeveless Zip Up Hoody in Heather Gray Crooks and Castles - The Bamboo Lockup Tee in BlackMarried to the Mob - The Boys Tee in Black  Rebel Yell - The Brunettes Flutter Sleeve TeeMarried to the Mob - The Money T-Shirt in Black with Purple10 Deep - The Problem Solvers 2 Tee

Och som kille tycker jag att att han ska gå runt med dessa godingar ..

Obey - The Duality of Humanity TeeCreep Street - The Creepy Burglars TeeTwo In The Shirt - The Best Things Tee in Black and PurpleCrooks and Castles - The Medusa Band TeeFreshjive - The Premium Grade TeeFifty24SF - The Skull Tee in WhiteSociety Original Products - The Backwards HoodieCrooks and Castles - The Crooks Crest Zip HoodyFreshjive - The Premium Grade Zip Up Hoodie

IM IN LOVE OI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0